DÍA DO PAI

Co motivo do día do pai estamos a falar dos nosos pais e estas son algunas cousas que contan:

( queridos pais : non volo tomedes a mal )

¿ cómo vos chaman os pais?

Paula: Cando saquei as rodas da bici, dicía: tía, ti o podes facer. Tamén me chama guapa
Óscar: O pai de Ana dime machooo, e o meu chamame cariño e xoga comigo o balón, lévame ó parque e a andar en bici.
Ana: A min chámame cariño e mi amor.
Andrea: A min tonta del bote, jejejej. Tamén di ven aquí pequerrechiña
Aarón: O meu xoga comigo ó miniarco, e me chama cariño
Iñigo: A min dime: bonitiño, xa estás aquí. Fun cortar o pelo.
Raquel: A mi no me llama ni fregona, ni agua, ni grifo. Me lleva al parque.
Nicolás: Bonito
Diego: El mío no me dice nada porque se va a trabajar.

¿ Cómo é papá?

Óscar: É un sol
Paula: É unha flor, un girasol
Diego: Dulce como la miel. Es una nube, porque es blandito.
Andrea: Dulce como el azúcar. É un fenómeno porque me arregla todo.
Aarón: Papá é como un árbol.
Iñigo: O meu é como a terra, porque da besitos. É imposible.
Nicolás: É un mosquito porque come comida.
Raquel: O meu é como un arcoiris, bonito.
Ana: É como una castaña. Es rico como una castaña.

No hay comentarios:

Publicar un comentario